مجله شیشه اتومبیل

عوامل موثر بر قیمت گذاری شیشه اتومبیل

مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی

قیمت شیشه اتومبیل

قیمت گذاری شیشه اتومبیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به تمام زوایای آن می پردازیم. اما اگر تمایل به خرید یا داشتن اطلاعات بیشتر دارید می توانید برای دریافت قیمت و نیز مشاوره با مشاوران ما از طریق واتساپ یا تماس مستقیم با مدیریت مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی در تماس باشید.

قیمت شیشه خودرو به عوامل بسیاری مربوط می شود.

  • برند اتومبیل شما
  • نوع شیشه ای که لازم دارید (شیشه دودی یا شیشه شفاف)
  • شیشه کدام قسمت باشد ؟ (شیشه جلو، شیشه عقب، شیشه درب ها، شیشه سانروف)
  • برند انتخابی برای شیشه ( خارجی یا تولید داخل، اصلی یا غیر اصلی)
بورس فروش شیشه اتومبیل در تهران

قیمت دلار ، هزینه گمرکی و بسیاری از عوامل بر قیمت شیشه های اتومبیل وارداتی تاثیرگذار است.

ضمن اینکه حتی کارخانه های مختلف سازنده شیشه اتومبیل که در ایران فعالیت می کنند نیز دارای قیمت های مختلفی هستند. این اختلاف قیمت برحسب مواد اولیه، تکنولوژی ساخت و ماشین آلات مورد استفاده در کارخانه و البته سیاست های قیمت گذاری که در هر کارخانه به کار گرفته می شود، تعیین می گردد.

با توجه به تمام این موارد، نمی توان در یک مقاله به صورت صریح و روشن، قیمت نوعی از شیشه خودرو را مشخص کرد. اما با توجه به تنوع کالای موجود در مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی، این مژده را به شما می دهیم که شما می توانید در واتساپ، یا اینستاگرام یا حتی تماس مستقیم با ما می توانید از قیمت ها مطلع شوید.

بیشتر بخوانید :  خرید شیشه تویوتا | قیمت شیشه انواع اتومبیل تویوتا

قیمت شیشه خودرو های خارجی

در مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی،  انواع شیشه های فابریک و اصلی خودروهای وارداتی از جمله، کلاس های مختلف بنز، بی ام و ، ام جی، تویوتا، جک، سوزوکی، چانگان، رنو، هیوندای، کیا، جیلی و … موجود است.

برای خرید شیشه تویوتا کمری با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

ضمن اینکه خدمات تعویض و ترمیم شیشه ماشین نیز در این مرکز انجام می شود

بهترین مارک ایرانی شیشه ماشین

در حال حاضر کارخانه های مختلفی در ایران در حال تولید شیشه خودرو هستند. هر کدام از این کارخانه ها، به صورت اختصاصی بر روی یک اتومبیل خاص کار می کنند.

کارخانه های تولید خودروهای داخلی نیز بسته به نیاز و نوع خودروی تولیدی، با هر کدام از این کارخانه ها همکاری می کنند. در صورتی که نیاز به تعویض شیشه ماشین خود پیدا کردید به راحتی می توانید از همان برند اصلی، تهیه کرده و نصب کنید.

برخی از کارخانه های تولید شیشه خودروی داخلی عبارتند از :

گیلان سپهر، شیشه اتومبیل ونوس، امید اصفهان،شیشه آسیا و  بهنور سولار.

برای تهیه شیشه فابریک خودروهای داخلی ما می توانیم بهترین مشاور شما باشیم. ضمن اینکه برای خرید شیشه خودروهای وارداتی نیز، مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی، برندهای اصل و فابریک را موجود دارد.

البته بعضی از این کارخانجات ایرانی، شیشه برخی از خودروهای وارداتی را نیز تولید می کنند. این شیشه ها که در بازار به وفور نیز یافت می شود، جزو شیشه های غیر اصلی و غیر فابریک به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید :  مشخصات یک تیغه برف پاک کن خوب
دریافت لیست قیمت شیشه اتومبیل
برای دریافت قیمت شیشه اتومبیل مورد نظر خود از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید

چگونه از کارخانه سازنده شیشه اتومبیلم مطلع شوم؟

در کنار شیشه های اتومبیل معمولا نام کارخانه سازنده حک شده است. در صورتی که شیشه اتومبیل شما آسیب دیده یا علامت کارخانه را ندارد با ما تماس بگیرد. مشاوره ما رایگان است.

بهترین مارک شیشه اتومبیل چیست؟

بهترین مارک برای هر اتومبیلی متفاوت است. بهترین مارک همان مارکی است که کارخانه بر روی اتومبیل قرار داده است که می توانید آرم و نام حک شده آن را گوشه شیشه اتومبیل خود ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *