مجله شیشه اتومبیل

بورس شیشه اتومبیل در تهران

بورس فروش شیشه اتومبیل در تهران

بورس شیشه اتومبیل در تهران

در صورتی که به دنبال بورس شیشه اتومبیل در تهران می گردید باید بدانید که منطقه یا محله خاصی با عنوان بورس شیشه اتومبیل وجود ندارد. اما مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی در تهران، با بیش از 22 سال سابقه کار در این زمینه و داشتن دو شعبه در شمال شرق تهران و منطقه مجیدیه و شمس آباد، شیشه اتومبیل کلیه برندهای فابریک و اصلی انواع اتومبیل های داخلی و وارداتی را دارا می باشد.

ضمن اینکه ما در مرکز پخش لوازم یدکی و  شیشه اتومبیل رجبی، هم برای همشهریان تهرانی خدمات رسانی داریم. و هم آماده ارسال انواع شیشه ، شیشه بالابر، مغزی قفل و سوئیچ ، آینه اتومات تاشو و دیگر محصولات به تمامی شهرها، در سراسر ایران هستیم.

در اکثر شهرستان ها با توجه به اینکه  تعداد استفاده کنندگان از خودروهای خارجی و وارداتی زیاد شده است، اما با این حال هنوز قطعات یدکی آنها وجود ندارد. شیشه اتومبیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین بسیاری از هموطنان ما به دنبال پیدا کردن بورس شیشه اتومبیل در تهران هستند.

بیشتر بخوانید :  نکاتی درباره انتخاب بهترین تیغه برف پاک کن

ممکن است مسافت زیادی را تا تهران طی کنند و موفق به یافتن چنین خیابان یا بازاری نشوند. اما ما در مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی، تمام سعی خود را کرده ایم تا با گردآوری بهترین برندهای شیشه اتومبیل، چه در مورد شیشه های وارداتی برای خودروهای خارجی، و چه در مورد شیشه های تولید داخل برای اتومبیل های ایرانی، بهترین و راحت ترین خدمات را ارائه دهیم. شما می توانید برای دریافت خدمات تعویض شیشه اتومبیل نیز با ما در تماس باشید.

انواع مختلف شیشه اتومبیل

انواع شیشه در مرکز پخش شیشه اتومبیل

هنگامی که صحبت از شیشه اتومبیل می شود، اکثر ما فقط شیشه جلوی اتومبیل یا شیشه عقب اتومبیل را به خاطر می آوریم. اما شیشه اتومبیل، تنها شیشه جلو و شیشه عقب نیست. شیشه های درب های اتومبیل (سمت چپ و راست)، شیشه لچکی و حتی شیشه سانروف نیز جزو انواع شیشه اتومبیل محسوب می شوند.

جنس و تکنولوژی ساخت هر یک از اینها بنا به کاربرد آن متفاوت است که در مقاله شیشه اتومبیل، قبلا به آن پرداخته ایم.

هر مدل از خودرو بسته به نوع طراحی آن، دارای شیشه ای با جنس، ابعاد، رنگ و تکنولوژی ساخت متفاوتی است.

بنابراین به طور مثال شیشه جلوی پرادو را برای شیشه جلوی BMW X4  نمی توان استفاده کرد. که این موضوع کاملا بدیهی است.

قیمت انواع شیشه در بورس شیشه اتومبیل در تهران

با توجه به تنوع برند شیشه ، تنوع مدل اتومبیل، نوع شیشه که می تواند شیشه جلو، شیشه عقب، شیشه درب ها، شیشه سانروف، شیشه دودی، شیشه المنت دار، شیشه PVB و …. باشد، بنابراین درج قیمت بدون دانستن هر یک از این موارد غیر ممکن می شود.

بیشتر بخوانید :  مشخصات یک تیغه برف پاک کن خوب

برای اطلاع از قیمت شیشه مورد نظر خود، مدل اتومبیل و نوع شیشه درخواستی را به واتساپ یا دایرکت اینستاگرام ما ارسال کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بعضی از انواع شیشه هایی که می توانید در شیشه اتومبیل رجبی سفارش دهید:

برای ارتباط مستقیم و طرح هر نوع سوال و مشاوره نیز می توانید با فشار دادن دکمه زیر به طور مستقیم با مدیریت مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی ، جناب آقای عباس رجبی در ارتباط باشید.

خیر. بعضی از کارخانه های داخل ایران هم هستند که شیشه انواع اتومبیل های وارداتی را با ابعاد استاندارد و کیفیت مطلوب تولید می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بله. شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، ابتدا با ما تماس بگیرید و بعد در زمان مورد توافق به این مرکز مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

2 نظر در “بورس شیشه اتومبیل در تهران

  1. احمد زارعپور نصیرابادی گفت:

    من میخواهم عمده شیشه انواع سواری راه بندازم شما میتوانید کامل قطعات ساپورتم کنید

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز. بله امکانش هست. لطفا به صورت مستقیم با شماره مدیریت تماس بگیرید و یا در واتساپ با آقای رجبی در تماس باشید.
      تماس مستقیم
      واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *