مجله شیشه اتومبیل

تبدیل شیشه بالابر دستی به برقی

شیشه بالابر برقی اتومبیل

شیشه بالابر برقی

برقی کردن شیشه بالابر دستی می تواند یک آپشن خوب برای راحتی شما در استفاده از اتومبیل باشد.

شیشه بالابر خودرو، در بعضی از مواقع دچار ایراداتی می شود که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. حتی در برخی از خودروها این آپشن وجود ندارد که شما می توانید این آپشن جذاب را به خودروی خود اضافه کنید.

برای خرید یا تعمیر انواع شیشه بالابر اتومبیل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در شیشه اتومبیل رجبی، آماده ارائه خدمات با کیفیت با مناسب ترین قیمت به شما هستند.

شیشه بالابر برقی یکی از آپشن هایی که تقریبا تمام خودروهای امروزی دارا می باشند. به همین دلیل تعمیر شیشه بالابر اتومبیل می تواند یک چالش برای همه دارندگان اتومبیل باشد. تا جایی این تکنولوژی در صنعت خودرو سازی وارد شده است که دیگر جزو بدیهیات یک اتومبیل است. و نداشتن آن در یک اتومبیل یک ضعف به حساب می آید.

البته این آپشن را می توان به راحتی به اتومبیل های کلاسیک و قدیمی نیز اضافه کرد. فقط کافی است که شما به یک متخصص مراجعه کنید و درخواست کنید که شیشه بالابر دستی اتومبیل شما را به شیشه بالابر برقی تبدیل کنند.

برقی کردن شیشه بالابر دستی خودرو

تبدیل شیشه بالابر دستی به شیشه بالابر برقی

برای اتومبیل هایی که دارای شیشه بالابر برقی نیستند و یا فقط شیشه های جلو این قابلیت را دارند، به راحتی می توان این آپشن را اضافه کرد.

بیشتر بخوانید :  شیشه اتومبیل هیوندای

در اتومبیل هایی مانند پراید، 206 های قدیمی، پژو 405 و دیگر ماشین هایی که شیشه بالابر در قسمت جلو برقی است، می توان شیشه بالابر عقب را برقی کرد. به این ترتیب که سیستم مکانیکی شیشه بالابر با یک سیستم الکترونیکی جایگزین می شود. دکمه های کنترل کننده این سیستم می تواند بر روی کنسول و یا در صورتی که طراحی رودری اتومبیل این امکان را داشته باشد، بر روی درب های اتومبیل تعبیه شود.

این کار در ظاهر ساده به نظر می رسد اما سرویسکار باید به تمام سیستم برقی ماشین اشراف داشته باشد. باید بداند که دسته سیم مربوط به شیشه بالابر را چگونه به سیستم برقی ماشین اضافه کند که باعث از کار افتادن آن نشود. ضمن اینکه در صورتی که این کار به درستی انجام نشود، ممکن است به سیستم برقی خوردو آسیب وارد شود.

انواع شیشه بالابر

شیشه بالابرها انواع مختلف دارند. بر حسب نیاز و درخواست شما می توان از هر یک از آنها استفاده کرد.

  • شیشه بالابر مکانیکی (در خودروهای قدیمی استفاده شده است که قابل تبدیل به انواع دیگر است.)
  • شیشه بالابر نیمه اتوماتیک (این نوع از شیشه بالابر، به وسیله سیستم الکترونیکی هدایت می شوند. اما باید دکمه آن برای هدایت به سمت بالا و پایین، تا زمان رسیدن به اندازه مورد نیاز فشار داده و یا نگه داشته شود.)
  • شیشه بالابر اتوماتیک (این نوع از شیشه بالابر نیز با سیستم الکترونیکی کار می کنند. اما برای راحت تر شدن کار، طوری تنظیم شده اند که با دو بار فشردن دکمه، شیشه به صورت خودکار کاملا باز و یا کاملا بسته می شود. این نوع از شیشه بالابر در سمت راننده بسیار کاربرد دارد.)
بیشتر بخوانید :  خرید شیشه ام وی ام✔️ قیمت شیشه انواع اتومبیل MVM

یکی از مزیت های شیشه بالابرهای اتومات این است که می توان آن را به سیستم دزدگیر یا قفل مرکزی اتومبیل متصل کرد. به این ترتیب، هنگامی که شما خودرو را ترک می کنید، با زدن ریموت، در صورتی که شیشه ها باز مانده باشند به صورت خودکار بسته خواهند شد. این کار را با آینه اتومات تاشو نیز می توان انجام داد.

هزینه برقی کردن شیشه بالابر دستی

هزینه تعمیرات شیشه بالابر اتومات و یا برقی کردن شیشه بالابر دستی، بسته به نوع خودروی شما و نوع شیشه بالابر متفاوت است. شما می توانید با دریافت مشاوره از طریق واتساپ و یا اینستاگرام مرکز پخش شیشه اتومبیل رجبی از قیمت خرید عمده و یا تکی شیشه بالابر اتومات اطلاع حاصل کنید.

ضمن اینکه می توانید با فشار دادن دکمه زیر، به صورت مستقیم با ما ارتباط برقرار کنید.

2 نظر در “تبدیل شیشه بالابر دستی به برقی

  1. ایمان احمدی گفت:

    قیمت برقی کردن شیشه عقب پژو 405 چند درمیاد؟ شما انجام میدید یا فقط فروش دارید؟

  2. ناصر عسگری گفت:

    سلام ببخشید همین بالابرکه روی درهستش میشه برقی کردیااونو کل عوض کنیم برقیشوبگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *